Top

Top
  • signage

    signage
    Signaletiek. U wil een functionele en esthetische signaletiek (laten) ontwerpen? Laat uw behoeften aan externe en interne signaletiek evalueren in functie van de architectuur ter plaatse, uw technische en budgettaire vereisten, de weer te geven informatie, de stroom van bezoekers,… Daarna kiest u het materiaal en bepaalt u hoe uw boodschap wordt weergegeven, in functie…
  • stationary

    stationary
    Briefpapier. Ondanks de toenemende digitalisering heeft u voor een sterke communicatie nog altijd kwalitatief en professioneel drukwerk (prints) nodig. Papier met hoofding, visitekaartjes, business cards, folders,… zijn uw eerste tools voor prospectie en commerciële groei. Al uw administratieve en commerciële documenten voor interne en externe communicatie (formulieren, omslagen, uitnodigingen, bestelbons,…) ondersteunen uw imago en uw…
  • flyers

    flyers
    Flyers. De ster van publicitaire massacommunicatie!   Een flyer of leaflet is een eenvoudige, goedkope en snelle manier om een product, bedrijf of evenement voor te stellen via een maximum aan informatie op een minimale oppervlakte. Zo’n prospectus werkt alleen als u vertrekt van een origineel idee en een mooi visueel concept, als u de…
  • corporate

    corporate
    Bedrijfsbrochure. Uw (informatieve) bedrijfsbrochures zijn in uw professionele communicatie onmisbaar als ondersteuning van uw commerciële strategie. Als kmo, zelfstandige of vereniging wil u valoriseren, informeren en uw bedrijfsactiviteiten (producten of diensten) en evenementen promoten. Het grafisch ontwerpen en maken van documenten die uw onderneming voorstellen (promotiefolder, institutionele brochure, documenten voor reclame of marketing) vraagt heel…

Top
  • booth

    booth
    Stand. Wat onderscheidt een doorsnee stand van een kwaliteitsstand? Welke elementen zorgen ervoor dat bezoekers precies bij uw stand stoppen en rondkijken, terwijl er nog heel wat andere stands zijn? Teksten die te hoog of te laag staan, afbeeldingen die door bezoekers, uitgestalde producten of uw verkoopteam aan het zicht onttrokken worden,… Een ondoordacht ingerichte…

Top

Top
  • trainings

    trainings
    MS Academy. SOCIALE MEDIA & COMMUNITY MANAGEMENT: waarom? Facebook, Twitter, Instagram, Youtube… In België worden al deze sociale netwerken dagelijks als communicatiekanaal gebruikt. Het zou een gemiste kans zijn om hier niet rekening mee te houden. De cijfers spreken voor zich: Facebook: ± 5 miljoen gebruikers Twitter: ± 300.000 gebruikers Pinterest: ± 130.000 gebruikers Google+:…

Top

Top