Contact

We process some of your personal data through this contact form. Please read our Privacy policy for more information.

Mission Systole
Horzelstraat 100/10
1180 Brussel

T. : +32 2 761 23 00

Go back

Professionele blog.

Sommige firma’s bevestigen dat ze een aanzienlijk deel van hun omzet via hun blog realiseren.

Een professionele blog of bedrijfsblog is een indirecter en informeler communicatieplatform dan een klassieke website. Klanten en prospects waarderen de openheid van geest die uit een blog spreekt, het gevoel van verbondenheid en de affectieve dimensie.

Bepaalde ondernemingen starten aanvankelijk met een blog om leads te genereren: prospects aantrekken met een aantrekkelijke inhoud, hun profiel bepalen, hen klant maken en aan het merk binden. Vergeet niet dat bloggen op lange termijn ook andere voordelen voor uw firma heeft!

Uw blog verbetert uw zoekmachine optimalisatie (SEO)

Een getalenteerd webredacteur die de kneepjes van het vak kent, kiest en optimaliseert de plaatsing van uw sleutelwoorden dat uw SEO er op vooruit gaat. Via uw blog kan u ook spontane links naar uw website creëren of genereren, waardoor de PageRank en TrustRank van uw site stijgen. Uw blog laat u bovendien stralen op alle sociale media. Vergeet daarom niet in elk berichtje een knop ‘delen’ te voorzien. Zoekmachines houden trouwens rekening met de betrokkenheid van uw doelgroep (aantal bezoekers, reacties op geposte berichtjes, delen van content,…).

Uw blog verhoogt uw naambekendheid en uw voorkeurspositie

Uw blog dynamiseert uw inhoud (brand content) en verlengt de bezoektijd op een ludieke en informatieve manier. U toont en versterkt uw knowhow via een geloofwaardige strategie, die de betrokkenheid vergroot en zo uw website profileert onder uw leveranciers, inkopers, prospects, klanten, geïnteresseerden en partners. U brengt de kernboodschappen van uw bedrijf bovendien op een iets subtielere manier over.

Uw blog als platform voor een brand content strategy

Dankzij uw blog creëert u inhoud die in allerlei vormen kan worden hergebruikt. U kan ook uw doelgroepen activeren: ze kunnen hun ervaringen als klant delen, deelnemen aan uw evenementen,… De inhoud van uw blog kan niet alleen worden verwerkt in uw nieuwsbrief, maar ook verwijzen naar de Facebook, LinkedIn en andere pagina’s van uw bedrijf. Een voordelige oplossing om uw aanwezigheid te versterken en geïnteresseerden op de hoogte te brengen van wat er reilt en zeilt.

advies vragen

Share

Actualités

Evenementen

U organiseert de meest uiteenlopende bedrijfsevenementen: congres, beurs, salon, promostand, bedrijfsdag, receptie, product launch, opendeurdag, personeelsfeest,… Wat ook uw doelstellingen...

Community Management

Community Management is de beste manier om de dialoog aan te gaan en om een gemeenschap rond het merk, het product of de dienst te creëren, maar ook om verkeer naar de website van het bedrijf te brengen.

SoMe strategy

SoMe strategy

Sociale Media Strategie. Bepaalde merken willen een Facebookpagina en Twitteraccount, alleen maar om overal ‘bij’ te horen. Maar welke commerciële...


Top