Contact

We process some of your personal data through this contact form. Please read our Privacy policy for more information.

Mission Systole
Horzelstraat 100/10
1180 Brussel

T. : +32 2 761 23 00

Go back

Strategisch marketing

U moet een duidelijk beeld hebben van de actuele situatie binnen uw onderneming (uw missie), wat u wil bereiken (uw visie) en hoe (uw strategie), en welke waarden tot dat succes bijdragen.

De bedrijfsmissie geeft aan wat u precies doet, op welke manier u dat doet, met welke producten en diensten u zich onderscheidt en de reden waarom klanten voor u moeten kiezen.

De bedrijfsvisie definieert welke weg u wil inslaan en is een duidelijke vertaling van uw doelstellingen. Ze mobiliseert en motiveert uw medewerkers.

We raden u aan ook de tijd te nemen om samen een strategisch communicatieplan uit te werken. Dat is een van de belangrijke tools in een coherent communicatiebeleid, waarmee u zich profileert, prioriteiten stelt en de teamgeest onder uw medewerkers bevordert. Het gaat om een referentiedocument dat uw communicatiestrategie omzet in doelstellingen en geplande acties.

De bedrijfswaarden zijn een richtlijn voor de professionele ingesteldheid van uw medewerkers.

  • Waarom kiezen voor u en niet voor uw concurrenten?
  • Welke meerwaarde overtuigt uw verschillende doelgroepen het meest?
  • Welke bewijzen maken uw beloftes geloofwaardig?

We analyseren uw marketing en uw identiteit, en bouwen of sleutelen samen aan uw communicatie en uw imago. Resultaat: een globale en coherente merkstrategie.

We bakenen het territorium van uw merk af, in vergelijking met dat van uw concurrenten (benchmark). Zo kan u zich onderscheiden op de markt en uw producten en diensten in de schijnwerpers plaatsen.

advies vragen

Share

Strategic Marketing

Onze diensten

Related post

Actualités

Community Management

Community Management is de beste manier om de dialoog aan te gaan en om een gemeenschap rond het merk, het product of de dienst te creëren, maar ook om verkeer naar de website van het bedrijf te brengen.

Academie

Tegenwoordig kunnen we de sociale media niet meer negeren. Elke dag opnieuw horen we via televisie, radio of geschreven pers de stemmen van Facebook, Twitter, LinkedIn en andere vormen van sociale media.

SoMe strategy

SoMe strategy

Sociale Media Strategie. Bepaalde merken willen een Facebookpagina en Twitteraccount, alleen maar om overal ‘bij’ te horen. Maar welke commerciële...


Top