Contact

We process some of your personal data through this contact form. Please read our Privacy policy for more information.

Mission Systole
Horzelstraat 100/10
1180 Brussel

T. : +32 2 761 23 00

Go back

Return On Investment.

Trekt uw website elke maand heel wat unieke bezoekers? Dat is een mooi begin!  Maar zetten die bezoekers ook de volgende stap? Hoe evalueert u uw Marketing Return On Investment? En uw Social Media ROI? Sommige klanten houden het bij de traditionele kanalen of zijn omwille van het specifieke karakter van hun sector minder snel geneigd online te kopen. Anderen geven niet duidelijk aan wat ze zoeken en hebben daarom extra impulsen nodig.

Uit uw doelpubliek moet u die prospects bereiken die daarna tot klanten uitgroeien. Hoe verhoogt u uw transformatie- en conversiepercentages (ongeacht het contactkanaal: gedownloade productfiche, online aankoop,…)?

  • Voor uw website kan u maar beter grondig nadenken over deze vragen:
  • Bouwt u via uw website een vertrouwensrelatie uit met klanten en prospects? Staan zij daarin centraal, of u?
  • Is uw website eenvoudig, duidelijk, concreet en afgestemd op wat u uw klanten belooft?
  • Is uw website intuïtief, gebruiksvriendelijk, empathisch?
  • Baseert u zich op de juiste metingen, zet u gerichte e-mailing of DM campagnes op?

In functie van de ontwikkelingen binnen uw sector en uw bedrijf, moet u de meest efficiënte globale strategie uitwerken: klanten winnen door ze te overtuigen (SEO, social media, blog,…) óf door reclame (SEA, banners, online publiciteit,…). Hoe dan ook, ‘paid’ klanten versterken de ‘earned’ klanten.

Het kan, zeker op de B2B markt, interessant zijn een educatieve strategie te ontwikkelen om ‘cold’ prospects (die niet geneigd zijn te kopen) over de streep te halen (‘lead nurturing’).

Een constructieve relatie uitbouwen, een tastbare meerwaarde aantonen, tools voor klantenrelaties uitwerken en hanteren: daar is gespecialiseerde vakkennis voor nodig!

advies vragen

Share

Actualités

Digital Marketing

Digital Marketing

Digital strategies, een doorlichting van uw tools, nieuwe digital advertising,… Wij gaan de uitdaging aan!

Strategic Marketing

Strategic Marketing

Strategisch marketing U moet een duidelijk beeld hebben van de actuele situatie binnen uw onderneming (uw missie), wat u wil...

Community Management

Community Management is de beste manier om de dialoog aan te gaan en om een gemeenschap rond het merk, het product of de dienst te creëren, maar ook om verkeer naar de website van het bedrijf te brengen.

Evenementen

U organiseert de meest uiteenlopende bedrijfsevenementen: congres, beurs, salon, promostand, bedrijfsdag, receptie, product launch, opendeurdag, personeelsfeest,… Wat ook uw doelstellingen...

SoMe strategy

SoMe strategy

Sociale Media Strategie. Bepaalde merken willen een Facebookpagina en Twitteraccount, alleen maar om overal ‘bij’ te horen. Maar welke commerciële...


Top