LinkedIn Beheersen
LinkedIn is het sociale B2B-netwerk bij uitstek. Met een gemeenschap van meer dan 1,2 miljoen leden in België voldoet dit netwerk aan alle behoeftes en is het een must om...
Mission Systole
Egide Van Ophemstraat 40c
1180 Brussel
T. : +32 2 761 23 00
Er gaat geen maand voorbij zonder dat een nieuw schandaal het web, forums, blogs en sociale netwerken overspoelt: paardenvlees in lasagne, luchtvaartmaatschappij maakt misbruik van zijn personeel en luistert nauwelijks naar zijn klanten, openbaar vervoer onbetrouwbaar, mobiele bedrijven bieden ondanks exorbitante prijzen heel weinig diensten, kop van muis gevonden in potten jam enzovoorts.
Wat zegt men op het web over uw merk, wat zegt men over uw diensten? Wat vindt u van uw woordvoerders? Praat men gunstig of ongunstig over uw bedrijf? Wie zijn de beïnvloeders, opinieleiders en ambassadeurs van het merk?
Tegenwoordig is het essentieel om voortdurend alert te zijn om de gesprekken op het web te peilen, en om een communicatiestrategie en een plan voor crisiscommunicatie te ontwikkelen. Voorkom dat uw merk middelpunt wordt van een controverse. Het duurt een leven lang om de reputatie van een merk op te bouwen, en een paar seconden om hem op het web te vernietigen. Behandel aanvallen, en vermijd vooral dat ze escaleren, door een strategie te ontwikkelen waarin u niets aan het toeval overlaat!
Naast bescherming van uw reputatie, biedt het bijhouden van trends u de mogelijkheid om uw concurrenten in de gaten te houden.
De cursus van twee dagdelen gaat onder meer in op de volgende punten:
Deel 1 – eerste dagdeel (“BEGINSELEN VAN E-REPUTATIE”)
Deel 2 – tweede dagdeel (“E-REPUTATIE GEAVANCEERD”)
LinkedIn is het sociale B2B-netwerk bij uitstek. Met een gemeenschap van meer dan 1,2 miljoen leden in België voldoet dit netwerk aan alle behoeftes en is het een must om...
Facebook: uw imago en privacy-instellingen beheersen Facebook is het meest gebruikte sociale netwerk in de wereld (in België alleen al zijn er 4,9 miljoen gebruikers). U kunt leuk uit de...
Iedereen kent Twitter. De meeste sterren, politici en publieke figuren uit de showbizz investeren in dit zeer specifieke sociale netwerk. Journalisten en andere opinieleiders zijn ook massaal aanwezig om informatie...
Community Management is de beste manier om de dialoog aan te gaan en om een gemeenschap rond het merk, het product of de dienst te creëren, maar ook om verkeer naar de website van het bedrijf te brengen.
Opmerkingen