Contact

We process some of your personal data through this contact form. Please read our Privacy policy for more information.

Mission Systole
Horzelstraat 100/10
1180 Brussel

T. : +32 2 761 23 00

Go back
Linkedin-Masterclass

LinkedIn Beheersen

LinkedIn is het sociale B2B-netwerk bij uitstek. Met een gemeenschap van meer dan 1,2 miljoen leden in België voldoet dit netwerk aan alle behoeftes en is het een must om de doelen van het bedrijfsleven te bereiken.

Wat betekent LinkedIn voor het bedrijfsleven? Hoe kunt u het beste netwerken? Waartoe dienen de groepen en hoe doet u er uw voordeel mee? Hoe beheert u uw “InMail” (interne mailbox van LinkedIn)? Wat is de beste manier om informatie te verspreiden en zichtbaar te maken? Wat is de beste manier om uw contacten te beheren en strategisch te classificeren op basis van thema’s?

Alle deze vragen zullen worden beantwoord in onze cursusmodule van één dagdeel over LinkedIn

Het programma van één dagdeel is doorgaans als volgt:

  • Planeet LinkedIn
    • Feiten over LinkedIn
    • LinkedIn wereldwijd
    • Industriële sectoren en socio-demografische gegevens
    • Grootte van ondernemingen
    • Soorten banen
  • Persoonsbewijs van LinkedIn
    • Gebruikers in België
    • Frequentie van publicaties
    • Doelstellingen
    • Format
    • Doel
    • Effectiviteit meten
  • LinkedIn, een verwaarloosd sociaal netwerk
  • Anatomie van LinkedIn
    • Focus op zakenpagina’s
    • Focus op carrièrepagina’s
    • Focus op producten- en dienstenpagina’s
    • Focus op groepen
    • Welke strategie kunt u het beste volgen?
  • Uw aanwezigheid op LinkedIn verbreden en opbouwen
  • Uw profiel in 5 belangrijke stappen verbeteren

Share

Related

e-Reputation en trend watching

Wat zegt men op het web over uw merk, wat zegt men over uw diensten? Wat vindt u van uw woordvoerders? Praat men gunstig of ongunstig over uw bedrijf? Wie zijn de beïnvloeders, opinieleiders en ambassadeurs van het merk?

veille-e-reputation

Facebook Privacy

Facebook: uw imago en privacy-instellingen beheersen  Facebook is het meest gebruikte sociale netwerk in de wereld (in België alleen al zijn er 4,9 miljoen gebruikers). U kunt leuk uit de...

facebook-privacy-learning

Inwijding in Twitter

Iedereen kent Twitter. De meeste sterren, politici en publieke figuren uit de showbizz investeren in dit zeer specifieke sociale netwerk. Journalisten en andere opinieleiders zijn ook massaal aanwezig om informatie...

Twitter-Initiation

Community Management

Community Management is de beste manier om de dialoog aan te gaan en om een gemeenschap rond het merk, het product of de dienst te creëren, maar ook om verkeer naar de website van het bedrijf te brengen.

Community Management

Top