Elk jaar opnieuw is de Bio-week het uitgelezen moment voor het grote publiek om de spelers op de Bio-markt te ontmoeten. Gedurende enkele dagen biedt de Bio-week je dan de mogelijkheid om op ontdekking te trekken naar boerderijen, culinaire ateliers en pedagogische animaties, maar ook om debatten en conferenties bij te wonen, om van allerlei…
Een positief beleid. In Wallonië is de minister van Sport ook bevoegd voor Landbouw (en ook voor Bossen, Natuur, Landelijkheid en Toerisme). Een indrukwekkend pakket van bevoegdheden voor een minister die van zichzelf zegt dat hij “geobsedeerd is door synergieën”. En dat bewijzen de positieve transversale strategieën die hij voorstelt. René Collin heeft de hulp…
Voor hun deelname aan de Beurs van de Landbouw vroeg APAQ-W ons een video te maken. In amper 10 dagen, van bestelling tot levering van het materiaal, maakten we drie video’s van telkens 30″, die na elkaar kunnen worden afgespeeld. In minder dan 2 minuten raken de video’s verschillende thema’s aan die te maken hebben…
De samenwerking met CESI begon voor ons in onze hoedanigheid als marketingstrategie consultancybureau. Vandaag werken we op meerdere projecten voor CESI. Deze gaan van print (flyers, catalogi, direct mailings,…) tot digitaal (websites, e-mailings, social mediaopleidingen,…).
In 2012 heeft Mission Systole flyers en totems gerealiseerd voor de deelname aan de landbouwbeurs ‘Foire agricole, forestière et agroalimentaire’ in Libramont. Sindsdien verzorgen we ook de lay-out van het tweemaandelijks magazine ’Itinéraires BIO’.
Sirris vertrouwt ons ondertussen al 7 jaar uiteenlopende projecten toe, zoals o.a. concepten bedenken met nieuwe technologieën, de vormgeving van flyers, roll-ups, mailings,…
Onze opdracht is enerzijds om de lokale (=Belgische) B2B-communicatiedragers voor de vertegenwoordigers aan te passen, anderzijds om nieuwe salestools voor hen te maken (mailings, brochures,…).
Verscheidene jaren al maakt Mission Systole kalenders voor Lundbeck. Deze zijn bestemd voor professionals in de zorgsector, meer bepaald voor zij die in instellingen van mentale gezondheidszorg werken.
In deze kalenders worden telkens kunstwerken opgenomen gemaakt door kunstenaars met een psychiatrische of neurologische aandoening.
Onze opdracht in al die jaren: de jaarlijks rapporten omzetten in een communicatietool die op een professionele en creatieve manier de acties van het voorbije jaar naar voor brengen.
Al vanaf de allereerste editie, vertrouwt de APB ons de organisatie van hun biënnale seminarie, Pharmacare toe: van de huisstijl, over het bedenken en uitwerken van communicatietools (website, flyers, abstract book, …) tot de organisatie van het volledige evenement (vinden en afhuren van de locatie, verwelkoming, klank en beeld, inschrijvingen en betalingen, etc.).
Een ‘health’magazine op maat. Om eigen producten te kunnen ondersteunen en om bekendheid te kunnen geven aan het gamma van producten besloot het bedrijf Will-Pharma tot het uitgeven van een eigen magazine: PharmABC. Om dit magazine zo aantrekkelijk mogelijk te maken, betrok Mission-Systole met regelmaat bekende Belgen bij het magazine, zoals Sandra Kim of Miss…
Sinds enkele jaar vertrouwt Sirris (Collectief Centrum van de Belgische Technologische Industrie) de realisatie van hun jaarverslag aan ons toe. Hier de uitgave van 2014.