Contact

We process some of your personal data through this contact form. Please read our Privacy policy for more information.

Mission Systole
Horzelstraat 100/10
1180 Brussel

T. : +32 2 761 23 00

Go back

Wat is uw online reputatie?

Wilt u uw imago en reputatie verbeteren, efficiënter communiceren met uw online gebruikers of een campagne starten om dat aantal gebruikers te verhogen?

Al uw communicatie-uitingen (op blogs, op fora, op sociale media of in de traditionele gedrukte media) leveren reacties van uw gebruikers op, maar ook adviezen van niet-gebruikers over uw diensten.

U hebt het al begrepen: sommige commentaren zullen positief zijn en dragen bij aan een positief beeld, anderen zullen negatief uitpakken en kunnen negatieve gevolgen hebben. Denk bijvoorbeeld aan:

  • verlies van klanten doordat het werk afneemt;
  • minder vertrouwen van uw klanten in uw diensten;
  • een negatiever imago;
  • invloed op uw online reputatie;

Hebt u recente ervaringen met een verslechtering van uw reputatie door een opeenvolging van negatieve publiciteit?

In alle gevallen is hierbij speciale aandacht nodig voor alle communicatie om uw reputatie te verbeteren of te bewaken en het vertrouwen van uw klanten terug te winnen en te behouden. Daarnaast gaat het erom dat de verbeteringen van uw diensten worden onderschreven door iedereen die er dagelijks mee werkt, uw team dus.

Hoe komt u te weten wie er online over u praat en in welke bewoordingen? Of op uw Facebook-pagina? Wat is de beste manier om om te gaan met deze commentaren? Hoe kunnen ze worden ingezet voor uw imago en uw reputatie? En hoe kunnen ze gebruikt worden om mogelijkheden te vinden voor nieuwe productideeën of het verbeteren van uw dienstverlening?

Wij stellen u een uniek instrument voor: ‘de online reputatiemanager!’

Onze oplossingen zijn anders dan andere en kunnen u helpen te leren hoe u het beste kunt reageren op online uitingen.

Online reputatiemanagement

Uw online reputatie is een bepalende factor bij het succes van uw merk of bedrijf. U hebt de inspanningen van uw communitymanagers op uw Facebookpagina gezien. U hebt misschien tegelijkertijd geautomatiseerde bewakingssystemen laten installeren om te weten of er al dan niet positief over u gepraat wordt op andere sites, blogs en sociale media op internet.
Deze klassieke bewaking is beperkt: de software en analysetechnieken maken het nog niet mogelijk een grondige analyse te verkrijgen van de verschillende meningen die diverse doelgroepen over uw merk of product hebben. Ook kunt u hier geen aanbevelingen omtrent het aanpassen van uw publieke communicatie uit afleiden.

Daarom hebben wij de ‘Online reputatiemanager’ ontwikkeld. Een exclusieve analysemethode om uw online reputatie te beheren, afgeleid van een wetenschappelijke methode die haar effectiviteit heeft bewezen in de wetenschappelijke wereld.

Het systeem verzamelt gegevens die verkregen worden door een intelligent bewakingssysteem dankzij software die geheel op uw merk, uw diensten, uw communicatiecampagnes en meer van deze wordt afgestemd. Op basis van deze gegevens doen wij een diepgaand onderzoek waarbij op een semi-pragmatische wijze officiële en officieuze uitingen worden geanalyseerd. Deze uitingen zijn gepost op het internet en verzameld dankzij ons systeem. Hierdoor is het eindelijk mogelijk te begrijpen wie over u praat, waar ze over praten, met welk doel, wat de impact van deze gesprekken is op uw bekendheid en omzet.

Deze wetenschappelijke analyse, uitgevoerd door een expert, maakt het voor u mogelijk een maximum aan informatie te verkrijgen over de effecten van deze gesprekken én het loslaten van eerdere ‘passende oplossingen’ voor uw publieke communicatie.

Ondanks alle tijd en moeite die uw team op dit gebied heeft gespendeerd, de grote aandacht die uw community managers aan uw Facebookpagina besteed hebben, en alle communicatievaardigheden die gestoken zijn in uw publieke campagnes, blijft uw imago in de maatschappij voornamelijk afhankelijk van de talrijke terugkerende klachten verspreid over internet.

Zelfbehoudend als ze zijn houden deze negatieve opmerkingen u weg van een groep Brusselaren, waarbij ze ook nog eens de agressiviteit van uw klanten verhogen en voorkomen dat u kan werken aan de mobiliteit van uw merk of product in de hoofdstad. Een globale analyse van de situatie is dan noodzakelijk.

Dankzij onze ‘online reputatiemanager’ helpen wij u de oorsprong van deze negatieve kritieken beter te leren kennen en kunt u een vertrouwensrelatie gaan opbouwen met uw publiek.

bull caps and bling that could make a metal detector go nuts
Isabel Marant Shoes Why Kids Today Aren’t Getting Laid

past few months model scarves
burberry scarfBritney Spears Goes Braless Becomes Nippy
Isabel Marant Sneakers
6 Outperforming Financials Being Bought
Burberry Scarf giving a nod to the bigger running plotline

The Off Price Retailer Has Earnings And Dividend Growth Potential
Coach Handbags albeit in different ways

How to Dress Age Appropriate
louis vuitton speedy It’s all up to personal preference

Fashion Merchandising Colleges in the United States
louis vuitton neverful and tons of crazy stuff

What is the Big Difference
chanel flat 6 miles in length

The CliffsNotes Guide to the G
pandora rings They have improved their systems and sourcing

Guide to Buying Rings with Sapphires
Isabel Marant sale tips for making use of your physique

Style And Comfort For Your Baby
Hollister london 5 in the vicinity deaths that will have altered the facial skin linked illuminated magnifier
Start off with Bratz Fashion Designer Games
woolrich luxury and looks hard enough

Start off with Bratz Fashion Designer Games
woolrich münchen and looks hard enough

Share

Related

Last post


Top