LinkedIn Beheersen
LinkedIn is het sociale B2B-netwerk bij uitstek. Met een gemeenschap van meer dan 1,2 miljoen leden in België voldoet dit netwerk aan alle behoeftes en is het een must om...
Mission Systole
Egide Van Ophemstraat 40c
1180 Brussel
T. : +32 2 761 23 00
Community Management is de beste manier om de dialoog aan te gaan en om een gemeenschap rond het merk, het product of de dienst te creëren, maar ook om verkeer naar de website van het bedrijf te brengen.
Community Management maakt het ook en vooral mogelijk om een “brand equity” op te bouwen, op alle sociale netwerken en het web in de breedste zin.
Het doel van deze cursus is om mechanismen te onderscheiden waarmee u een gemeenschap beter kunt beheren. Een systeem van redactioneel toezicht opzetten, EdgeRank van Facebook begrijpen, een gemeenschap opbouwen, het analytische aspect, ROE (Return On Engagement) en het aan de praat krijgen van gereedschappen, we zullen alles onthullen wat u moet weten om te beginnen aan het avontuur van Community Management.
Het is zeer wenselijk om de drie dagdelen Inleiding tot netwerken te volgen,
om een solide basis op te bouwen voor deze cursus Communitymanagement.
De cursus Community Management omvat:
Het programma van twee dagdelen is doorgaans als volgt:
Deel 1 – eerste dagdeel (“COMMUNITY MANAGEMENT BASIC”)
Deel 2 – twee dagdelen (“COMMUNITY MANAGEMENT GEAVANCEERD”)
LinkedIn is het sociale B2B-netwerk bij uitstek. Met een gemeenschap van meer dan 1,2 miljoen leden in België voldoet dit netwerk aan alle behoeftes en is het een must om...
Wat zegt men op het web over uw merk, wat zegt men over uw diensten? Wat vindt u van uw woordvoerders? Praat men gunstig of ongunstig over uw bedrijf? Wie zijn de beïnvloeders, opinieleiders en ambassadeurs van het merk?
Facebook: uw imago en privacy-instellingen beheersen Facebook is het meest gebruikte sociale netwerk in de wereld (in België alleen al zijn er 4,9 miljoen gebruikers). U kunt leuk uit de...
Iedereen kent Twitter. De meeste sterren, politici en publieke figuren uit de showbizz investeren in dit zeer specifieke sociale netwerk. Journalisten en andere opinieleiders zijn ook massaal aanwezig om informatie...
Opmerkingen