LinkedIn Beheersen
LinkedIn is het sociale B2B-netwerk bij uitstek. Met een gemeenschap van meer dan 1,2 miljoen leden in België voldoet dit netwerk aan alle behoeftes en is het een must om...
Mission Systole
Egide Van Ophemstraat 40c
1180 Brussel
T. : +32 2 761 23 00
Facebook: uw imago en privacy-instellingen beheersen
Facebook is het meest gebruikte sociale netwerk in de wereld (in België alleen al zijn er 4,9 miljoen gebruikers). U kunt leuk uit de hoek komen tegenover vrienden, maar hoe zit het met het beeld dat u van uzelf op Facebook neerzet voor uw toekomstige werkgever, collega’s, klanten of leveranciers? Bent u een van degenen die elk verzoek om “vriend” te worden weigeren uit angst voor het openbaren van uw privéleven? Wist u dat Facebook ook een fantastisch gereedschap voor e-reputatie en personal branding kan zijn?
Alle functies van Facebook kennen is bijna onmogelijk, aangezien dit sociale netwerk voortdurend zijn regels verandert. Bovendien zijn de gebruiksvoorwaarden zware lectuur (5.830 woorden, terwijl de grondwet van de Verenigde Staten uit slechts 4.543 woorden bestaat).
In deze cursus leert u hoe u het soort materiaal afstemt op de aard van de vriendschap: foto’s tonen aan vrienden, maar niet aan collega’s, uw status slechts voor bepaalde contacten zichtbaar maken, vrienden toevoegen aan lijsten, pagina’s toevoegen aan favorietenlijsten zonder ze als leuk te moeten aanmerken, het instellen van uw persoonlijke gegevens enzovoorts.
Het programma van één dag ziet er doorgaans als volgt uit:
Deel 1 – eerste dagdeel (“FACEBOOK-THEORIE”)
Deel 2 – tweede dagdeel (“WORKSHOP FACEBOOK”)
LinkedIn is het sociale B2B-netwerk bij uitstek. Met een gemeenschap van meer dan 1,2 miljoen leden in België voldoet dit netwerk aan alle behoeftes en is het een must om...
Wat zegt men op het web over uw merk, wat zegt men over uw diensten? Wat vindt u van uw woordvoerders? Praat men gunstig of ongunstig over uw bedrijf? Wie zijn de beïnvloeders, opinieleiders en ambassadeurs van het merk?
Iedereen kent Twitter. De meeste sterren, politici en publieke figuren uit de showbizz investeren in dit zeer specifieke sociale netwerk. Journalisten en andere opinieleiders zijn ook massaal aanwezig om informatie...
Community Management is de beste manier om de dialoog aan te gaan en om een gemeenschap rond het merk, het product of de dienst te creëren, maar ook om verkeer naar de website van het bedrijf te brengen.
Opmerkingen