Even onderdompelen in de Bio-week
Elk jaar opnieuw is de Bio-week het uitgelezen moment voor het grote publiek om de spelers op de Bio-markt te ontmoeten. Gedurende enkele dagen biedt de Bio-week je dan de...
Mission Systole
Egide Van Ophemstraat 40c
1180 Brussel
T. : +32 2 761 23 00
Elk jaar opnieuw is de Bio-week het uitgelezen moment voor het grote publiek om de spelers op de Bio-markt te ontmoeten. Gedurende enkele dagen biedt de Bio-week je dan de...
Een positief beleid. In Wallonië is de minister van Sport ook bevoegd voor Landbouw (en ook voor Bossen, Natuur, Landelijkheid en Toerisme). Een indrukwekkend pakket van bevoegdheden voor een minister...
De samenwerking met CESI begon voor ons in onze hoedanigheid als marketingstrategie consultancybureau. Vandaag werken we op meerdere projecten voor CESI. Deze gaan van print (flyers, catalogi, direct mailings,…) tot digitaal (websites, e-mailings, social mediaopleidingen,…).
In 2012 heeft Mission Systole flyers en totems gerealiseerd voor de deelname aan de landbouwbeurs ‘Foire agricole, forestière et agroalimentaire’ in Libramont. Sindsdien verzorgen we ook de lay-out van het tweemaandelijks magazine ’Itinéraires BIO’.
Sirris vertrouwt ons ondertussen al 7 jaar uiteenlopende projecten toe, zoals o.a. concepten bedenken met nieuwe technologieën, de vormgeving van flyers, roll-ups, mailings,…
Onze opdracht is enerzijds om de lokale (=Belgische) B2B-communicatiedragers voor de vertegenwoordigers aan te passen, anderzijds om nieuwe salestools voor hen te maken (mailings, brochures,…).
Verscheidene jaren al maakt Mission Systole kalenders voor Lundbeck. Deze zijn bestemd voor professionals in de zorgsector, meer bepaald voor zij die in instellingen van mentale gezondheidszorg werken. In deze kalenders worden telkens kunstwerken opgenomen gemaakt door kunstenaars met een psychiatrische of neurologische aandoening.
Onze opdracht bestaat er nu al enkele jaren in om uiteenlopende communicatiedragers te updaten en drukken (brochures, onderleggers, flyers, …).
Onze opdracht in al die jaren: de jaarlijks rapporten omzetten in een communicatietool die op een professionele en creatieve manier de acties van het voorbije jaar naar voor brengen.
Al vanaf de allereerste editie, vertrouwt de APB ons de organisatie van hun biënnale seminarie, Pharmacare toe: van de huisstijl, over het bedenken en uitwerken van communicatietools (website, flyers, abstract book, …) tot de organisatie van het volledige evenement (vinden en afhuren van de locatie, verwelkoming, klank en beeld, inschrijvingen en betalingen, etc.).
Sinds enkele jaar vertrouwt Sirris (Collectief Centrum van de Belgische Technologische Industrie) de realisatie van hun jaarverslag aan ons toe. Hier de uitgave van 2014.