Brand content.
Iedereen weet dat de (actieve) consument dagelijks honderden tot zelfs duizenden reclameboodschappen te verwerken krijgt en daar steeds minder voor open staat. Hij zapt weg. Zijn aandacht vasthouden, is geen sinecure! Vooral niet omdat hij via de technologie de controle in handen houdt. Uw merk moet zich dan ook aanpassen aan het nieuwe paradigma van de content marketing.
Hoewel het informatief potentieel van klassieke product- of dienstgerichte boodschappen essentieel blijft, moet u – in overleg met uw marketingbureau – uw content in een ander perspectief bekijken. Uw communicatie moet nuttig, handig of relevant zijn. Ze moet leuk zijn en een service verlenen. En vooral: ze moet een doordachte en duurzame relatie met uw klanten in de hand werken. Uw merk, uw brand content is op die manier een medium om uw naambekendheid uit te breiden, goodwill te creëren, uw marktpositie te bekrachtigen, uw knowhow aan te tonen, trafiek te stimuleren,…
Redactionele inhoud, voorspelling, blog, advies, testimonial, beleidsvoorbeeld, forum, reportage, video, game, tentoonstelling, boek, evenement,… Ze getuigen stuk voor stuk van de kwaliteit, de ervaring en de affectieve waarden van uw merk.
Uw onderneming voorstellen, uw knowhow illustreren, tonen dat u op de hoogte bent van de markt en de leefwereld van uw klanten, u profileren als dé belangrijkste speler in uw vakgebied, de bezoekers van uw website de informatie aanreiken die ze zoeken en nodig hebben om hun aankoop te doen, actief zijn op de sociale media, lead nurturing campagnes opzetten, een kwalitatieve zoekmachine optimalisatie uitwerken,… Niet makkelijk zonder inhoud (en zonder brand content management)!
In samenwerking met het marketing- en brand content bureau Mission-Systole zet u de kernwaarden van uw merk in de verf, om de aankoopbeslissingen van uw potentiële klanten met een gerust gemoed te sturen.
Strategic Marketing
Onze diensten
- Ev Evenementen
- Pr Print
- Pu Publiciteit
- St Strategic Marketing
- Di Digital Marketing
Opmerkingen