Web analytics.
Hoe kan worden nagegaan wat wel en niet werkt op uw website? Dat is aan de hand van de site alleen eigenlijk niet te zeggen. Wel door het analyseren van kwantitatieve gegevens, zij geven u de beste strategische visie die mogelijk is. Wat bieden web analytics zoal?
Percentage conversie van bezoekers naar mogelijke projecten, verwachtingen van klanten, kosten per lead, het percentage rebounds, aantal unieke bezoekers, de verhouding tussen nieuwe en bestaande bezoekers, verkeersbronnen (directe verwijzingen, adwords etc), referentiesites, de meeste bezochte pagina’s, de meest populaire pagina’s, referenties door Google (sitemap aanwezig?) en zoekmachines. En daarbovenop: resultaten van call-to-action, SEO, SEA, resultaten van keywords, een ranglijst van resultaten van zoekmachines, aantal inkomende links, de meest gelezen artikelen op uw blog, de invloed op sociale media, betrokkenheid bij uw doelen, aantal kliks op uw nieuwsbrief, aantal inschrijvingen, opdelen van inhoud etc.
Een gefundeerde analyse van uw website, door een gespecialiseerd bureau in e-reputation, verstrekken van informatie die u in de mogelijkheid stellen uw traffic, zichtbaarheid en bekendheid, het kennen van het gedrag van uw bezoekers, het evalueren van uw marketingcampagnes, het genereren van leads, het rechtzetten van eventuele fouten etc.
Digital Marketing
Onze diensten
- Ev Evenementen
- Pr Print
- Pu Publiciteit
- St Strategic Marketing
- Di Digital Marketing
Opmerkingen