Maak optimaal gebruik van uw sociale media.
Wat zijn volgens u goede gereedschappen voor de relatie met uw cliënten?
Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, Tumblr, etc. Het zijn er genoeg om in te verdwalen…en dan?
Een internetbureau moet, los van alle technologische mogelijkheden, een zeer gepassioneerd team hebben op het gebied van sociale media, online discussies, ontwikkelingen en uitbreiden van relaties. Het gaat over luisteren, het begrijpen van uw (toekomstige) klanten. En vervolgens gaat het om hét idee vinden, het bijpassende kanaal, de juiste toon…om zo de dialoog met uw beoogde community aan te gaan, de benodigde sympathie te kunnen oogsten, uw contacten uit te breiden etc.
Een internetbureau is daarnaast een team die alles wat er online gebeurt én wat er online over u gezegd wordt in de gaten houdt.
Bij elke communicatiestrategie is woordkeuze cruciaal. In uw redactionele online strategie is het kiezen van sleutelwoorden bepalend. Uw community manager kan u begeleiden bij deze keuzes. Hij houdt zich daarnaast bezig met beheersing van de online content, voor elk kanaal op een passende manier. En natuurlijk kijkt hij naar linguïstische subtiliteiten, sociale codes en uitdrukkingen.
De toon, de inhoud, de afbeeldingen…uw community manager creëert samen met u een positie binnen de sociale media, maand na maand. Uw beoogde communities worden betrokken bij thema’s passend bij uw imago en waar u als merk voor staat.
Keuze van gereedschappen, de redactionele lijn, animaties, moderaties, creëren van inhoud, controlemethodes, etc. Allemaal bepalende factoren bij het kiezen van een internetbureau. Het gaat om details, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en uitwisseling van kwaliteiten.
Digital Marketing
Onze diensten
- Ev Evenementen
- Pr Print
- Pu Publiciteit
- St Strategic Marketing
- Di Digital Marketing
Opmerkingen