Community management.
Het deel van het budget dat gereserveerd wordt voor digitale communicatie neemt elk jaar sterk toe. De verwachting is dat heden ten dage meer dan de helft van dit budget zal worden besteed aan de sociale media. Het aanwezig zijn op de sociale media met een community manager wordt voor steeds meer bedrijven een onmisbaar onderdeel van de bedrijfsvoering.
Maar weet u uit elk type sociale media het maximale te halen? Kunt u een bewakingsinstrument opzetten op internet dat alles in de gaten houdt, de resultaten analyseert, een actieplan opzetten
Sociale media, blogs, forums, Twitter, Facebook, digitale platforms, smartphones, tablets…Elk digitaal communicatiekanaal wordt op een eigen manier gebruikt en van elk kanaal verwachten de gebruikers specifieke uitingen. Om een langdurige, sterke relatie met een echte meerwaarde te kunnen opbouwen, moet men voor alles luisteren en communiceren, op de goede manier en op het juiste moment.
Het opbouwen van een strategie en het ontwikkelen van instrumenten binnen sociale media die zijn afgestemd op uw merk, uw bedrijf of uw instituut is geen simpele zaak.
Digital Marketing
Onze diensten
- Ev Evenementen
- Pr Print
- Pu Publiciteit
- St Strategic Marketing
- Di Digital Marketing
Opmerkingen