Contact

We process some of your personal data through this contact form. Please read our Privacy policy for more information.

Mission Systole
Horzelstraat 100/10
1180 Brussel

T. : +32 2 761 23 00

Go back

Sociale Media Strategie.

Bepaalde merken willen een Facebookpagina en Twitteraccount, alleen maar om overal ‘bij’ te horen. Maar welke commerciële doelstellingen willen ze hiermee behalen, welke marketingdoeleinden bereiken, klantenservice verstrekken, personeelsbeleid onderhouden? Voor welke ROI marketing? De meesten hebben hier niet echt over nagedacht. Slecht gedefinieerde doelstellingen, teveel statistieken, de verwarring komt al snel om de hoek kijken.

Bij een sociale media strategie draait het allemaal om het kennen van het gedrag van uw doelgroep, hun geografische en sociale kenmerken. Waar praten ze over op het web? Zelfs nog voor het leren gebruiken van Tumblr moet gedefinieerd worden wat relevant is voor de aanwezigheid van uw merk: plaatsen van KPI’s, een redactionele strategie, een redactionele planning, hoogtepunten, etc.

Al met al hebt u (of zou u moeten hebben) een marketingpositie voor uw merk. U moet echter tegelijkertijd een sociale media positie bepaald hebben die realistisch, betrouwbaar en positief is. Eén die uw publiek ertoe aanspoort mee te doen in een conversatie met u.

advies vragen

Share

Digital Marketing

Onze diensten

Related post

Actualités

Digital Marketing

Digital Marketing

Digital strategies, een doorlichting van uw tools, nieuwe digital advertising,… Wij gaan de uitdaging aan!

Evenementen

U organiseert de meest uiteenlopende bedrijfsevenementen: congres, beurs, salon, promostand, bedrijfsdag, receptie, product launch, opendeurdag, personeelsfeest,… Wat ook uw doelstellingen...

Strategic Marketing

Strategic Marketing

Strategisch marketing U moet een duidelijk beeld hebben van de actuele situatie binnen uw onderneming (uw missie), wat u wil...


Top