-
roi
roi
roiReturn On Investment. Trekt uw website elke maand heel wat unieke bezoekers? Dat is een mooi begin! Maar zetten die bezoekers ook de volgende stap? Hoe evalueert u uw Marketing Return On Investment? En uw Social Media ROI? Sommige klanten houden het bij de traditionele kanalen of zijn omwille van het specifieke karakter van hun… -
logo
logo
logoHoe een logo maken? Het logo is vaak het eerste contact met uw merk, uw bedrijf, uw producten en diensten. Het moet de waarden en de persoonlijkheid van uw merk weerspiegelen. Het kan de herkenning bevorderen en het imago en de visuele identiteit van uw onderneming versterken. Rond het logo worden de visuele communicatie en… -
design
design
designGrafisch charter. Elk document van uw onderneming moet meteen herkenbaar zijn. Uw bedrijf, uw merk moet al uw doelgroepen ‘met één stem’ aanspreken. Daarvoor wordt een grafisch charter aangemaakt en uitgewerkt. De visuele identiteit van uw firma moet worden toegelicht en aangetoond in een charter dat de regels voor het intern en extern gebruik van… -
values
values
valuesWaarden van een onderneming. Hoe ontdekt een onderneming haar echte waarden en zorgt ze ervoor dat die ook begrepen worden? Welke stappen moet u zetten om die waarden te formaliseren en in de praktijk om te zetten? Volgens welke principes maakt u uw medewerkers warm om die bedrijfswaarden waar te maken? Moet u communiceren over… -
branding
branding
brandingMerknaam. Uw naam is uw eerste medium. Een geschikte naam vinden voor uw bedrijf, uw product, uw merk… Een naam moet overtuigen en verleiden, voor elke doelgroep positief klinken, uw visie uitdragen, geruststellen en zin geven, u van uw concurrenten onderscheiden, taalkundig en cultureel relevant én juridisch beschikbaar zijn. Jaarlijks worden miljoenen merknamen gedeponeerd. Relevant,… -
brand content
brand content
brand contentBrand content. Iedereen weet dat de (actieve) consument dagelijks honderden tot zelfs duizenden reclameboodschappen te verwerken krijgt en daar steeds minder voor open staat. Hij zapt weg. Zijn aandacht vasthouden, is geen sinecure! Vooral niet omdat hij via de technologie de controle in handen houdt. Uw merk moet zich dan ook aanpassen aan het nieuwe…
Top
-
video
video
videoProfessionele online video’s. De aandacht trekken, uw website meer dynamiek meegeven…video’s zijn een van de meest aantrekkelijke online mediavormen. Video’s hebben hun populariteit en efficiëntie op diverse online gebieden al ruimschoots bewezen: bij e-marketing, e-commerce en in communicatie via de sociale media. Het verhoogt de mate van betrokkenheid, van discussies en van aankoopacties. Ludiek of… -
dev
dev
devWeb development. Omdat de technologieën én de cultuur van het internet voortduren evolueren (denk aan sociale media, content marketing, responsive design) hebt u bij het opzetten van een website een internetbureau nodig. Een bureau wat creatief is, goed kan ontwikkelen, een bureau dat beschikt over webmarketing experts (community management, SEO, e-reputation, gereedschappen om discussies te… -
analytics
analytics
analyticsWeb analytics. Hoe kan worden nagegaan wat wel en niet werkt op uw website? Dat is aan de hand van de site alleen eigenlijk niet te zeggen. Wel door het analyseren van kwantitatieve gegevens, zij geven u de beste strategische visie die mogelijk is. Wat bieden web analytics zoal? Percentage conversie van bezoekers naar mogelijke… -
SoMe strategy
SoMe strategy
SoMe strategySociale Media Strategie. Bepaalde merken willen een Facebookpagina en Twitteraccount, alleen maar om overal ‘bij’ te horen. Maar welke commerciële doelstellingen willen ze hiermee behalen, welke marketingdoeleinden bereiken, klantenservice verstrekken, personeelsbeleid onderhouden? Voor welke ROI marketing? De meesten hebben hier niet echt over nagedacht. Slecht gedefinieerde doelstellingen, teveel statistieken, de verwarring komt al snel om… -
cm
cm
cmCommunity management. Het deel van het budget dat gereserveerd wordt voor digitale communicatie neemt elk jaar sterk toe. De verwachting is dat heden ten dage meer dan de helft van dit budget zal worden besteed aan de sociale media. Het aanwezig zijn op de sociale media met een community manager wordt voor steeds meer bedrijven… -
SoMe Animation
SoMe Animation
SoMe AnimationMaak optimaal gebruik van uw sociale media. Wat zijn volgens u goede gereedschappen voor de relatie met uw cliënten? Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, Pinterest, Tumblr, etc. Het zijn er genoeg om in te verdwalen…en dan? Een internetbureau moet, los van alle technologische mogelijkheden, een zeer gepassioneerd team hebben op het gebied van sociale media, online… -
emailing
emailing
emailingE-mailcampagnes creëren en beheren. Wilt u een newsletter publiceren die kwaliteitsleads naar uw website oplevert en niet als spam wordt beschouwd? Is de click rate of conversion rate van uw massamarketingcampagnes teleurstellend? E-mailmarketing is veel meer dan even een mailtje sturen. Methodologie, software, relevantie, doelgroepbepaling en personalisering van de informatie zijn cruciaal. Goed ontworpen, creatieve… -
web design
web design
web designWebdesign. Webdesign moet altijd beginnen met de analyse van uw briefing (uw situatie, beoordeling van eventuele bestaande of vorige websites of online applicaties, feedback daarover, gesprekken met gebruikers, analyse van de concurrentie of van sites met gelijkaardig gebruik, blog, menu enzovoort) om zo duidelijke doelstellingen te bepalen: typologie van de gebruikers, surfscenario’s enzovoort. Daarna moet… -
fb
fb
fbFacebook fanpagina. Wil u een Facebook bedrijfspagina? Weet u welke functies een meerwaarde geven aan de fanpagina van een bedrijf op Facebook? Kan u efficiënte inhoud (brand content) publiceren zonder in herhaling te vallen? Kent u de trucs om de gerichte trafiek onder prospects te verhogen en hen te overtuigen voor uw bedrijf te kiezen?… -
blog
blog
blogProfessionele blog. Sommige firma’s bevestigen dat ze een aanzienlijk deel van hun omzet via hun blog realiseren. Een professionele blog of bedrijfsblog is een indirecter en informeler communicatieplatform dan een klassieke website. Klanten en prospects waarderen de openheid van geest die uit een blog spreekt, het gevoel van verbondenheid en de affectieve dimensie. Bepaalde ondernemingen… -
mobile
mobile
mobileMobile marketing. Maak deel uit van de toekomst! Mobiele internetmarketing vormt een nieuwe uitdaging voor de komende jaren. Het aantal schermen per gezin en de uitrusting met smartphones en tablets nemen voortdurend toe. Het mobiel internet wint duidelijk aan belang. De relatie tussen een merk en zijn klanten loopt voortaan via alle ingelogde schermen. We… -
seo
seo
seoSearch Engine Optimisation. (SEO) Zoekmachine optimalisatie, ook wel ‘SEO’ (Search Engine Optimisation) genoemd, wil de natuurlijke of organische (niet-betalende) trafiek op een website verhogen. Hoe? Door de visibiliteit van die website op zoekmachines zoals Google te verbeteren. Er wordt gesleuteld aan de structuur van de site, de prestaties en de ‘on site’ inhoud. Er worden…
Top
-
signage
signage
signageSignaletiek. U wil een functionele en esthetische signaletiek (laten) ontwerpen? Laat uw behoeften aan externe en interne signaletiek evalueren in functie van de architectuur ter plaatse, uw technische en budgettaire vereisten, de weer te geven informatie, de stroom van bezoekers,… Daarna kiest u het materiaal en bepaalt u hoe uw boodschap wordt weergegeven, in functie… -
stationary
stationary
stationaryBriefpapier. Ondanks de toenemende digitalisering heeft u voor een sterke communicatie nog altijd kwalitatief en professioneel drukwerk (prints) nodig. Papier met hoofding, visitekaartjes, business cards, folders,… zijn uw eerste tools voor prospectie en commerciële groei. Al uw administratieve en commerciële documenten voor interne en externe communicatie (formulieren, omslagen, uitnodigingen, bestelbons,…) ondersteunen uw imago en uw… -
flyers
flyers
flyersFlyers. De ster van publicitaire massacommunicatie! Een flyer of leaflet is een eenvoudige, goedkope en snelle manier om een product, bedrijf of evenement voor te stellen via een maximum aan informatie op een minimale oppervlakte. Zo’n prospectus werkt alleen als u vertrekt van een origineel idee en een mooi visueel concept, als u de… -
corporate
corporate
corporateBedrijfsbrochure. Uw (informatieve) bedrijfsbrochures zijn in uw professionele communicatie onmisbaar als ondersteuning van uw commerciële strategie. Als kmo, zelfstandige of vereniging wil u valoriseren, informeren en uw bedrijfsactiviteiten (producten of diensten) en evenementen promoten. Het grafisch ontwerpen en maken van documenten die uw onderneming voorstellen (promotiefolder, institutionele brochure, documenten voor reclame of marketing) vraagt heel…
Top
-
booth
booth
boothStand. Wat onderscheidt een doorsnee stand van een kwaliteitsstand? Welke elementen zorgen ervoor dat bezoekers precies bij uw stand stoppen en rondkijken, terwijl er nog heel wat andere stands zijn? Teksten die te hoog of te laag staan, afbeeldingen die door bezoekers, uitgestalde producten of uw verkoopteam aan het zicht onttrokken worden,… Een ondoordacht ingerichte…
Top
-
ad design
ad design
ad designCreatie van uw campagnes. Omdat een onderneming de vindingrijkheid en de middelen moet hebben om haar toekomst te verzekeren. Omdat ieder van ons elke dag meer en meer merkt hoe belangrijk het is dat de merken, de producten, de filosofie en het publicitair imago van bedrijven een coherent geheel vormen. Omdat het internet het vermogen tot uitwisselen, decoderen en… -
media planning
media planning
media planningStrategie en media buying. Tot 2 miljoen euro op jaarbasis voor media buying… Voor een krachtige mediastrategie en media buying heeft u partners nodig die in staat zijn een marketingstrategie te ontwikkelen met een globale visie op uw specifieke behoeften. Partners met een waakzaam oog voor nieuwe media, die de tijd nemen om een mediaplan… -
display
display
displayDisplays. Van toonbankdisplays voor A5 flyers tot reclamezuilen voor beurzen: we ontwerpen design POS-displays die uw producten, folders, brochures, marketingboodschappen,… in de kijker zetten. Wat u ook van plan bent en voor welk materiaal u ook kiest (karton, metaal, glas of plexi), wij ontwerpen en maken uw display volledig op maat. Met gepersonaliseerde vormen en…
Top